Monday, January 30, 2012

Նորից ճշմարտության մասին...

‘Trust me’.
Any time you say this I think, ‘Should I…?’
There was a time when I used to trust anyone. Anything the people say was the only truth to me. I was a little child then. 
Why I started to notice, that those truths the people gave me were so discrepant?...
 My palace of truth was crashed so silent and soft, like e feather were falling down on a carpet on the floor. Since then I am very careful with the words the people say me. I don’t trust anyone who says me something as I have discovered that the people around me are not kind enough to tell me the truth. But sometimes I think that it’s me, who is not enough kind to worth having  truth...
Today you said, ‘trust me’.

Հավատա ինձ:
Ամեն անգամ, երբ ասում ես դա, ես մտածում եմ. ՙԻսկ պե՞տք է որ…՚
Կար ժամանակ, երբ ես հավատում էի յուրաքանչյուրին: Ինչ էլ որ մարդիկ ասեին, ինձ համար միակ ճշմարտությունն էր: Այն ժամանակ ես դեռ փոքրիկ երեխա էի:
 Ինչու՞ սկսեցի նկատել. այն ճշմարտութունները, որ մարդիկ տալիս էին ինձ, այդքան հակասական էին... 
Իմ ճշմարտության ապարանքը խորտակվեց այնքան լռին և փափուկ, ասես, հատակին ընկնող մի փետուր լիներ: Այդուհետ ես չափազանց զգույշ եմ այն բառերի հետ, որ մարդիկ ասում են ինձ: Չեմ վստահում ոչ ոքի, ով ինձ ինչ-որ բան է ասում, քանի որ հայտնաբերել եմ, որ իմ շուրջը եղած մարդիկ բավականաչափ բարի չեն, որ ասեն ինձ ճշմարտությունը: Սակայն երբեմն ես մտածում եմ, որ այդ ես եմ, ով բավականաչափ բարի չէ ճշմարտությունն ունենալու համար...
Այսօր դու ասացիր. ՙՀավատա ինձ՚:

6 comments:

  1. Lav er Varduhi jan. Miajn te, karcum em, chshmartutjun@ aselu hamar voch ajnqan barutyun, vorqan hamarcakutjun e petq erevi.
    K. Sirakanyan

    ReplyDelete
  2. Այստեղ խոսքը ճշմարտությունը լսելու մասին էր... երբ մարդիկ քեզ չեն վստահում ընդհանուր առմամբ, չեն վստահի նաև ճշմարտությունը...

    ReplyDelete
  3. Shat gexecik er grvac..........kuzenayi miayn imanal angleren tarberaknel e dzer@?

    ReplyDelete
  4. Այո, ցանկացած թարգմանություն բլոգում ինքս եմ արել, այնպես որ ներողություն եմ հայցում հնարավոր բազմաթիվ սխալների համար... )))))))))

    ReplyDelete
  5. երանի բոլոր մարդկանց մեջ այսքան ներդաշնակություն լիներ ինչքան քո մեջ կա.....ԱՊՐԵՍ!

    ReplyDelete
  6. Շնորհակալ եմ... Երանի իմ մեջ ներդաշնակություն լիներ...

    ReplyDelete