Thursday, February 24, 2011

* * *

It's snowing hard. I like this white dance of the winter. It's cold. It's awfully cold...
But I still like it.
The wind is speaking. It tells me something I can't understand. Who knows the language of the wind? Please, translate...
No one answered me then...
I understand the words of the wind now...But wind doesn't tell me the story of the winter any longer.
The spring is about coming.

Ձյունը խոշոր փաթիլներով իջնում է: Սիրում եմ ձմռան այս ճերմակ պարը: Ցուրտ է՝ սարսափելի ցուրտ…
Բայց ես դեռ սիրում եմ այն:
Քամին խոսում է, պատմում մի բան, որ հասկանալ չեմ կարողանում: Ո՞վ գիտի քամու լեզուն: Թարգմանեք, խնդրում եմ…
Ոչ ոք ինձ չպատասխանեց այդ ժամանակ:
Այժմ ես հասկանում եմ քամու բառերը… Բայց քամին ինձ այլևս չի պատմում ձմռան պատմությունը:
Գարունը շուտով կգա…

2 comments: